Dagje St. Charles

14 oktober 2017 - St. Charles, Verenigde Staten

Pffff, het is 05.00 uur en ben weer klaarwakker 😢. Theo en Damian liggen nog lekker te slapen, dus dacht begin maar vast met mijn verhaal, scheelt vanavond weer 😜.

Vanmorgen neem ik de mannen mee naar oud St. Charles, aangezien Bridget tot 13.00 uur op school zit. Eens even kijken of zij het net zo leuk vinden als ik, en....ik ga vandaag in de Dodge rijden 😘😘.

Wat een gave bak om in te rijden zeg!! Ik ga Theo nog maar eens wat vaker achter dat stuur vandaan zien te krijgen 😉

Vanmorgen zijn we, toen de mannen eindelijk wakker waren (07.00), op ons gemakje opgestart. Lekker douchen, ontbijten en klaar maken voor een nieuwe dag. Bridget zat op school tot 13.00 uur, dus moesten ons tot die tijd zien te vermaken. Alhoewel, er was een training van 10.00 tot 11.00 waar we ook een kijkje zouden nemen.

Dus dan maar even naar de winkels, nooit een straf hier 😘. Alles is klaar voor Haloween, je kan de meest rare, vreemde zaken kopen hier. Maar ook voor Kerst hangen er al spullen in de winkel, en laat dat nou net mijn favoriet zijn, dus wat leuke spulletjes gekocht voor in de 🌲.

Onderhand was het bijna 09.30, dus even een Starbucks scoren en hop naar de training 🏑. Theo weet nu wat ik bedoel als ik zeg dat het toch wel een ander niveau is. Maar altijd leuk om even te kijken.

Daarna heb ik de mannen meegenomen naar downtown "old St. Charles". Dit is zo'n leuk autenthiek straatje met allerlei winkeltjes met bijbehorende "zooi" 😘. Met mijn zwager Ruud, zou ik hier winkeltje in, winkeltje uit zijn gegaan, maar mijn mannen zijn hier niet zo van, dus moest me inhouden .....  Wel even lekker lunchen met een kopje soep en een broodje (het broodje van mij is meegegaan in een doggieback). Dat is wel handig hier voor mensen met een klein maagje 👍

Bridget zou ondertussen klaar zijn met school, dus teruggereden naar de campus om haar op te halen om te gaan shoppen. En dan bedoel ik geen Walmart, maar een outlet shopping mall 😍😍. Even wat aangeschaft, want het weer is toch niet echt zo mooi als in de vooruitzichten stond,  dus die Levi voor $25, kan je dan niet echt laten hangen. Calvin Klein, Tommy Hilfiger en Hollister zijn een paar zaken waar je toch echt even binnen moet kijken 😜. Na het shoppen lekker eten bij Red Lobster en dan snel naar huis. We lopen allemaal te hoesten, proesten en snotteren, @&#* airco's. Damian voelt zich het beroerdst, dus paracetamol erin en naar bed. Hopen dat hij zich morgen iets beter voelt. Welterusten allemaal xx

1. Jac:
    Klinkt gezellig allemaal. Beterschap voor Damian
  2. Ruud:
    14 oktober 2017
    Fijn dat je aan me denk haha
  3. Ton & Irene:
    14 oktober 2017
    Echt leuk om op deze manier iedere keer bijgepraat te worden! Hopelijk ga je vanaf nu beter in t slaapritme komen Jolanda ! Anders ben je dalijk thuis weer de pineut .. beterschap en op baar het volgende avontuur. Ciao
  4. Barbara:
    15 oktober 2017
    Ohhhh heerlijk shoppen dat is nooit vervelend toch😉beterschap voor Damian