Trip naar Washington DC

15 oktober 2017 - New Castle, Verenigde Staten

Vereeuwigd!

Het is gelukt!! Ook ik heb pijn in mijn strot 😢. Maar wij vrouwen zijn sterk en geven ons er niet aan over💪🏼 .

Vandaag was ons laatste dagje in St. Charles. Vanmorgen rond 10.00 uur moesten we het hotel verlaten, de wedstrijd van Bridget begon pas om 14.00 uur, tja wat moet je dan gaan doen... shoppen!! alleen op zondag zijn de meeste winkels in de ochtend dicht. Er was bij de Mall één zaak open die allerlei spullen voor de jacht verkocht. Damian keek zijn ogen uit bij alle geweren, pistolen en kruisbogen die te koop waren. Hier hadden ze ook allemaal opgezette dieren ( je mocht je maar eens vergissen...). Was toch wel heel leuk om te zien. Even op ons gemakje rondgelopen, daarna met omweg via Starbucks en Walmart naar de campus waar Bridget een belangrijke wedstrijd tegen  Limestone moest spelen.

Leuk om nu eindelijk een aantal ouders te zien waar je via de mail contact mee hebt. Wat nog leuker is, ze waren allemaal heel complimenteus over Bridget. Dat doet je goed als ouders 😍. Wat ook leuk is om nu eindelijk eens een wedstrijd in het echt te zien ipv van op de televisie of computerscherm. Ze doet het goed, maar dat wisten we eigenlijk al.... Na de wedstrijd nog even een hapje gegeten (tailgate) en daarna in de auto voor een rit van 13 uur naar Washington DC. We zitten nu in een hotel, een half uur van Indianapolis en hebben nog 9 uur voor de boeg 😉. We gaan nu dus lekker slapen, welterusten!!

1. Anne-marie:
    Goede reis verder xxxx
  2. Ann:
    Truste en beterschap
  3. Ruud:
    16 oktober 2017
    Goeie reis x , was leuk om eens een wedstrijd te volgen